הורים יקרים,
אנו שמחים ומתרגשים לפגוש את ילדכם ביום שני ה-12.8, עם תחילת המחזור השלישי של קייטנות הקיץ 🙂
השבוע הראשון יכלול גם את יום שישי ה-16.8 בין השעות 08:00-13:00.
אנא, קראו את ההודעה בקפדנות, המידע שבתוכה חשוב מאוד.
עולם הדימיון שלנו נעים ומהנה למי שבוחר לשהות בו. אנא ודאו כי ילדכם רוצה בכך.
ביום הראשון יקבלו הילדים טפסי הצהרות בריאות שיש למלא בפירוט ולשלוח איתם ליום השני. אנא הקפידו למלא בזמן ובאופן מפורט, כולל אלרגיות, קשיים מוטוריים, קשיים בריכוז, טיפול פסיכיאטרי וכל נקודה שתעזור לצוות להפעיל את ילדכם על הצד הטוב ביותר.
ניתן להוריד את הצהרת הבריאות ולבוא איתה כבר ביום הראשון: http://tausummer.co.il/הצהרת-בריאות/
שימו לב שבסעיף 2 יש לבחור האם הילד רשאי ללכת לבדו הביתה. נא הקפידו לסמן את הסעיף.
 
הקייטנה מתחילה ב-7:30.
שטח הכינוס שלנו יהיה שונה משני המחזורים הראשונים –
הגעה משער 8 – יש להיכנס ולעלות ימינה, משם להמשיך ישר לכיוון הסככות הכחולות.
הגעה משער 9 – יש להכינס בשער ולהמשיך ישר, לאחר מכן לפנות שמאלה לכיוון הסככות הכחולות.
עד 8:30 אנחנו נבצע רישום ונפעיל את הילדים בתחנות בוקר משתנות: זירת חרבות ספוג, קליעה למטרה, ״העיירה״ ועוד. ניתן להצטרף לכל אחת מהתחנות לאחר הרישום.
ב-8:30 אנו נחל את הכינוס, נספר לילדים על הפעילות שנקיים באותו היום וב-9:00 נתחיל בפעילות. במהלך הפעילויות שלנו אנו לא מאפשרים שימוש בטלפון הנייד וממליצים בחום לא לשלוח עם הילדים מכשירים יקרים.
באזור השעה 10:30 נקיים הפסקת אוכל ראשונה, של לחמניה ריקה, ירקות וטרופית/שוקו.
הילדים יפעלו בקבוצות בגודל משתנה, לא לכל אורך הפעילות ילדכם יבלה עם חבריו באותה הקבוצה.
במידה ויש ילד שמגיע באיחור/נאסף מוקדם/ לא מגיע באותו היום, נא לעדכן בהודעה כתובה למספר 058-6460456.
בשעה 12:30 אנחנו נתחיל לנוע בחזרה לאזור הכינוס, בכדי לשחרר ילדים שלא רשומים לצהרון. יש להגיע ולאסוף את הילדים בין 12:40-13:00 במידה והם לא בצהרון.
בשעה 13:00 נתחיל להגיש את ארוחת הצהריים ולאחר מכן נפעיל את הילדים בצהרון במשחקי קופסה וקלפים, משחקי ענק, משחקונים ועוד פעילויות פנטזיה ודמיון.
ניתן לראות את התפריט המוגש בצהרון בלחיצה כאן.
בשעה 15:15 אנו נחזור לשטח הכינוס ונפעיל את שאר הילדים עד לאיסופם. יש להגיע ולאסוף את ילדי הצהרון בין 15:15-15:30.
אנחנו מקפידים על משמעת. לתפיסתנו החינוכית, כללים וגבולות לא פוגעים בהנאת הילדים, אלא תורמים לה. אנא שתפו פעולה עם הכלל הראשון שלנו: הילדים ממלאים אחר הוראות הצוות.
הצוות של קרן השפע יהיה מסומן בכובעים ובחולצות עם הלוגו של קרן השפע, על מנת להקל על הזיהוי. הצוות הבוגר שמפעיל את הילדים הינו הצוות הקבוע של החוגים במהלך השנה, בתיגבור של המדריכים הצעירים שלנו. אנחנו נפעיל את הילדים לכל מהלך היום, בקייטנה ובצהרון.
יש לשלוח את הילדים בכל יום עם הציוד הבא:
  • כובע
  • בקבוק מים
  • נעליים סגורות. מכיון שהמשחקים החיים וחלק נרחב מהתחנות כוללים פעילות אירובית, אנו מחייבים נעליים סגורות.
  • תיק בשביל הציוד האישי של הילד.
בימי בריכה, יש לשלוח את הילדים עם הציוד הבא:
  • כובע
  •  כובע ים לבעלי ובעלות שיער ארוך
  • בקבוק מים
  • בגד ים
  • מגבת
  • בגדים להחלפה. מניסיון עבר, יש חשיבות גדולה לוודא שאכן שלחתם בגדים להחלפה, בגד ים רטוב יכול להיות מאוד לא נוח לילד בפעילות על החוף ובצהרון.
  • בימי בריכה, אין צורך בנעליים סגורות.
במחזור השלישי, ימי הבריכה יתקיימו בתאריכים הבאים: 14.8 (יום ד'), 20.8 (יום ג').
הילדים יופעלו בכל אזורי הבריכה המקורה: רדודים, בינוניים ועמוקים.
ביום הבריכה הראשון יתקיים מבדק שחייה על ידי המציל. מבדק השחיה הינו למען בטחון הילדים ועל פי חוק לא נוכל לקבול עליו. גם הגובה של הילד מהווה שיקול בנושא. נוכל לאפשר מבדק נוסף, במידת הצורך. לאחר שני מבדקי שחייה, אנא כבדו את החלטת המציל.
במקביל לפעילות במים, אנו נקיים בימי הבריכה פעילות חוף שתכלול תחרויות, משחקי קופסה ומשחקי ענק ותחנות הפעלה משתנות.
במהלך ימי הקייטנה, אנחנו נהיה זמינים בנייד שמספרו 058-6460456. לפי הוראות מרכז הספורט, נא שמרו את מספר הטלפון הנייד שלנו (058-6460456), בכדי שנוכל לשלוח לכם הודעות ברשימת התפוצה בוואטסאפ. זו תהיה דרך התקשורת שלנו עם ההורים. במידה ותרצו ליצור עימנו קשר, נשמח לקבל הודעה כתובה.
 
ביומיים הראשונים של המחזור השלישי, תתבצע חלוקה של חולצות ותיקים של ׳האוניברסיטה של הקייטנות׳. נמליץ להקפיד לרשום את שם הילד על כל אחד מפרטי הציוד שלו, על מנת להקל על הזיהוי.
מניסיון עבר, היומיים הראשונים נוטים להיות קדחתניים ומלאים בשינויים. נשמח לשיתוף הפעולה שלכם בכדי שנוכל להפעיל את הילדים בביטחון ובהנאה 🙂
לשאלות לגבי הרישום והתשלום נא ללחוץ כאן.
אנחנו מצפים לקיץ בטוח, מלא דמיון והרפתקאות.
בברכה,
צוות ׳קרן השפע׳